Livet som abi är ganska skönt ibland

Första timmen idag hade jag modde och idag var det dags för min grupp att ha den bedömda gruppdiskussionen och det gick nog riktigt bra. :)

Sen hade jag hål fram till sista lektionenfor hem och sov haha, som rubriken säger; livet som abi är ganska skönt ibland. ;)

Före jag traskade tillbaka till skolan igen for jag en sväng via bilskolan och bokade in lite inför övningsskedet, känns ju helt absurt att lilla jag verkligen har körkort!

körkursen sjöng vi bl.a. I See Fire så det va roligt att sjunga nåt lite mer modernt!

Efter skolan var vi ett gäng som stannade kvar och filmade några scener inför julfesten och det gick mycket snabbare och smidigare än vad nån av oss hade tänkt så de va ju positivt!

Nu ikväll har jag sett på filmen Halloween, ett måste såhär i dessa tider if you know what I mean. ;)



Kommentera här: