IntrĂ€desprov 📑

Idag var det intrĂ€desprov till olika pedagogiska yrken, sjĂ€lv har jag sökt till klasslĂ€rare och speciallĂ€rare. Idag var det den skriftliga delen som bestod av 25 pĂ„stĂ„enden (rĂ€tt/fel) och en essĂ€. Förhoppningsvis gĂ„r man vidare till andra delen som Ă€r en intervju! 🙊

Vet inte alls hur det gick, pÄstÄendena var ganska svÄra och man vet ju inte hur bra det har gÄtt för alla andra...kan bara sÀga att jag Àr jÀttenervös inför resultatet som kommer om nÄgra veckor!

Om jag inte gĂ„r vidare till intervjun Ă€r det tack och gonatt för min del eftersom klass- och speciallĂ€rare Ă€r det enda jag sökt till...aaaargh jag vill inte bli besviken och jag orkar verkligen inte med ett mellanĂ„r...😱

NĂ„jaa för att fira att vi skrivit sĂ„ for jag, Cajsa & Nette och köpte sushi som vi sedan Ă„t vid stranden. Blev ocksĂ„ en knasig photoshoot haha! 😃 Om det inte blir nĂ„gon studieplats till hösten kanske modellyrket skulle passa. 😂

EfterÄt for vi iaf till Nettes lya och sÄg pÄ en skrÀckfilm, The Women in Black, som faktiskt var riktigt bra, scary shit!


Kommentera hÀr: