En lugn helg

Helgen har spenderats hemma i Korsholm.

Vi har planerat begravningen och bara tagit det lugnt. Såå skönt att jag bor och studerar nära hem, annars skulle jag nog inte ha klarat detta första läsår!

❤❤❤

Såg också reprisen av veckans IDOL. 👌

lördag kväll var jag ut & gå en sväng med Cajsa som var hemma från Jeppis.
 Vi pratade om våra respektive skolor, lägenheter och annat skojj. 😅

Idag for vi en sväng till det relativt nya loppiset Combo, köpte nog ett och annat. 👍

Nu är jag tillbaka i min lägenhet och jag har just ätit, lyssnar även på den fina playlistan "Du och jag Alfred" som Cajsa knåpat ihop som inflyttningspresent åt mig. 💪😉
Den innehåller ca. 70 låtar för tillfället och det är låtar som vi har gemensamma minnen av! 
Stort tack för det Cajsa, det uppskattas! ❤


Kommentera här: