no good dresses...

Kan påpeka att Vasa inte är den bästa shoppingstaden...jag var till stan med mamsen för att checka in klänningsutbudet...inte bra, inte bra...antingen var klänningarna fula, tantiga eller aaaalldeles för dyra...suck. 😐

Nåväl, vi åt iaf varsin jättegod sallad i Saluhallen och så han vi med en fika också. 😊

Jag kom hem med mitt första eos lipbalm (strawberry sorbet), nya solglasögon (som kan behövas OM solen anländer) och torrschampo, dock ingen studentklänning...

Var hemma en knapp timme innan jag for och hämtade upp Cajsa och vi for på Power Club möte.
Vi var inte alls många fast vi hade ganska mycket att planera, men så är det ibland...vi fick ju äta mycket pizza iaf. 😉

Nu säger jag tack och go'natt i förväg! 😙


Snart 1 år sedan klassresan, jag vill fara igen! 😍

Kommentera här: