Vi är skribenter i månadens EOS ✏

Igår var det en väldigt lång dag från 8.30-16.00.
Var jättetrött då jag äntligen kom hem så jag tog en tupplur mellan 19.00 och 19.50. När klockan ringde vaknade jag nog men jag var fortfarande helt slut. Steg upp, borstade tänderna och gick och la mig igen. Sov sedan från 20.15 till 07.00 haha. 👍😃 #sjusovaren

Idag har vi haft seminarier i Academill från 9.00 till 13.30. Föreläsare från såväl Finland, Sverige och Danmark var på plats och det mesta var riktigt intressant, så det gick ingen större nöd på oss. 

Efteråt skrev vi äntligen färdigt vårt grupparbete om Könssensitivitet, så nu är det inlämnat för granskning och bedömning. 👍

Min mamma kom sedan hit och hälsade på till min lägenhet några timmar. Hon hade lagat så god mat så hon tog med till mig också, såå gott! 😍
Vi gick sedan ut och promenerade en stund och nu känner man verkligen att det är höst i luften! 🍁 

Älskar dig mamma! ❤


Idag kom äntligen EOS! 🎉 
Jag och Cajsa intervjuade ju humorgruppen KAJ och Måns Zelmerlöw under Norrvalla Sommfest och nu kan ni läsa vår artikel i EOS nummer 5 (2015).
De hade dock döpt om mig till Forsbacka så det var ju en liten miss från deras sida haha. 😂



Kommentera här: