Shoppingrunda i regnet

Idag har jag varit och tagit blodprov för att kontrollera att min acnemedicin inte
påverkar mina inre organ på ett alltför negativt sätt, jag får svaren sen på onsdag. 
 
När jag ändå var i stan passade jag på att ta en shoppingrunda och jag hittade
faktiskt en hel del, det mesta var på rea så det var ju tur!
 
Förresten, kanske man skulle köpa upp Lilliputti-tåget så man har något att
köra runt med i sommar? 😉
 
  
Idag har regnat hela dagen så efter att jag kom hem från shoppingen har jag tagit det ganska lungt,
sett på Bad neighbours 2, haft min vanliga tvättdag (måndagar har tydligen blivit min tvättdag haha), 
övat piano så att inte mina kunskaper försvinner och så har jag sett på Italien-Spanien. Matchen
blev 2-0 till Italien vilket innebär att de regerande europamästarna Spanien är utslagna ur EM 2016...
 
I morgon väntar en ny dag, vad skall jag hitta på då...några förslag?
 
 
 
 

Kommentera här: