only need the light when it's burning low

I fredags var jag till stan med min mamma på lite shopping. Köpte bl.a sofistikerade kläder inför begravningen som infaller nästa helg. Senare på kvällen var det bara att se på Idol och chilla. Somnade rätt tidigt för att vara helg.
 
Idag städade jag mitt klädskåp så för tillfället är där prydligt och snyggt men snart orkar man inte vika kläderna noggrant i högar utan nöjer sig med att slänga in dem, as usual.
 
Klockan 15.00 hade vi bestämt träff vid Piffi, jag, Viktor, Isak, Cajsa och Fanny. VI köpte lite gott och for till Cajsa där vi tittade på förra årets medley samt årets. Det blev också filmkollande. M Y S
 
Tror förresten inte att jag har nämnt att vår skola haft besök från Schweiz den här veckan. Både Etta och Cajsa har varit värdfamiljer så har inte sett dem så mkt under veckan.
 
Nu skall jag kanske spela något spel med mamma och dricka ett glas varm O'boy toppad med grädde, festa lugnt!
 
 
 
 

Kommentera här: