Happy Halloween!

Fick ut matte provet idag och woah I'm greatest! Trodde det hade gått helt åt skogen eftersom jag tyckte provet var så himla svårt men se där, hade lyckats skrapa ihop till vitsordet 8,5 iaf!
 Tror medeltalet var ganska så lågt med tanke på hur många som fick underkänt, kanske vår mattelärare fick sig en tankeställare när hon såg resultatet eller så har hon aldrig hört talas om Gauss-kurva...

Nåväl efter samlingen hade jag hål så for hem och gjorde allt annat än latade mig.

modde sista timmen hade vi olika förberedda talsituationer och ojoj man får sig alltid ett gott skratt på våra moddelektioner. :')

Efter skolan stannade en stor del av årskursen kvar för att filma några scener till julfesten (tänker inte spoila nånting här och nu utan ni får komma och se den i december istället) och jag tror nog vi alla förlängde våra liv med några år med tanke på vilka humoristiska situationer som uppstod!
Började också tänka vilka blandade känslor som kommer uppstå när vi om några månader slutar skolan...kommer nog trots allt sakna gymnasietiden och alla underbara människor man lärt känna, men än är det inte över!
Jag skall försöka ta tillvara alla fina stunder så gott det går, gör det ni också!

Nu ikväll har jag hunnit vara på stan en stund med Cajsa och sedan firade vi Halloween med att  fara på bio, närmare bestämt skräckfilmen Annabelle. D e n  v a r  j ä t t e  b r a!

Denna fredag har verkligen varit positiv på alla sätt och vis förutom att jag varit ganska trött och gäspat stora delar av dagen, så även nu, tror det är ett tecken på att jag nog borde gå och lägga mig och få min skönhetssömn så god natt alla fina bloggläsare och dröm inga hemska halloween-inspirerade drömmar!

Kommentera här: