Monday

Första riktiga veckan med "riktiga" ämnen är härmed inledd!

Kl.10.15 samlades vi alla pedagoger i en föreläsningssal och påbörjade kursen Röst, Retorik & Relationer.
1,5 h senare gick vi och åt lunch, 2,60€ (studerandepriset) för varm, god mat är riktigt najs! 👌

Efter andra lektionens/föreläsningens slut (Tillämpad pedagogik och samhällsutveckling) hade min grupp, KulaGulisar, ett möte angående nästa veckas gulisintagning. Vi planerade ett och annat, så jag hoppas allt ordnar sig till det bästa! 

Sådär annars så har jag känt mig lite krasslig idag, lite sjukt i halsen och trött överlag, så hoppas det inte bryter ut någon förkylning eller värre...!

Har just haft världens bästa mamma på besök, hon var så snäll och kom med hemlagad pizza och så diskade hon åt mig, lite bortskämd är jag väl hehe. 😆😅

Ikväll blir det att fara till Nette en stund, vi skall bl.a. se på Idol. 🙌  
När jag kommer hem blir det nog att fara ganska tidigt i säng så jag orkar med allt som står på schemat den närmaste tiden...


Pappa, redan 2 veckor utan dig...det känns tomt, men jag har ännu int haft tid att bearbeta sorgen eftersom det händer så mycket just nu...det kommer bli tufft för oss alla när sorgen och saknaden tillslut kommer ikapp oss...😢❤

Kommentera här: