Sånglektion ✔

Idag har jag bokat in min första pianolektion på listan och så har jag även haft individuell sånglektion, som lärare behövs ju båda kunskaperna.

sånglektionen med Mickus gjorde vi lite andningsövningar och värmde upp rösten, sen fick jag sjunga Can you feel the love tonight och de va såå roligt! 💪😄 Jag tycker ju om att sjunga så jag skulle gärna ha fler sånglektion än dom 2 ynka vi har på 30 minuter vardera, men bättre än ingenting förstås. 


Efteråt cyklade jag och Madde iväg till Minimani för att köpa ca. 20 kg lösgodis inför kommande Höstmaskerad (Power Club), men när vi redan börjat plocka ser jag att godiset skall bli billigare fr.o.m. 1 november. Vi bestämde oss helt enkelt för att vi köper allt godis på måndag istället så blir  det inte lika dyrt. ☺

Köpte dock en liten gottepåse till mig själv såhär fredagen till ära. 😉

Kommentera här: