Fullspäckad lördag!

Kl. 9.00-14.15 fortsatte vi kurs, bl.a. om särbegåvning - ett ämne jag skrev om i min kandidatavhandling. Kanske bra om man skulle ha gått denna kurs före haha. 



Efter kursen fick jag skynda mig hem för att fixa mig inför kvällen. Hade även Cajsa här som flätade mitt hår. 😍 Jag, Emma, Nette & Lina levde lite studieliv mitt i all praktikstress och gick på Sportsitz, superkul! Natten fortsatte vid Ollis och jag kom hem 03.30. 💃



Sov länge idag och har inte klätt på mig ordentliga kläder eller lämnat lägenheten på hela dagen, skönt med en superlugn dag utan planer för en gångs skull. Det enda vettiga jag har gjort idag är att göra ett kemiprov till åk. 6 eftersom jag har sista lektionen med dem imorgon. 😱

Nu ska jag dricka lite glögg och se på Youtube. Hoppas ni alla haft en bra helg!








Kommentera här: