Sovmorgon


Imorse steg jag upp först 9.30 så fick lite sovmorgon, vilket var härligt och välbehövt! Har haft lite kaos i lägenheten på sistone så tog äntligen tag i disk och annat stök. Gillar att ha det snyggt och städat runtomkring mig men det förfaller så lätt och när de gått för långt hittar jag inte orken på många dagar att ta tag i disken och städandet...

Kl. 14.30-16.00 hade vi ett temaseminarium vid Vasa Övningsskola där vi i mindre grupper fick presentera och diskutera vilka it-moment vi hållit under praktiken. Intressant att få veta vad andra gjort i andra årskurser och vad som funkat och inte funkat. 

Efteråt mötte jag upp mamma på stan och vi åt lite lätt middag tillsammans innan hon åkte hem. Senare på kvällen fick jag Etta & Cajsa på besök och de har fått avnjuta min kladdkaka och en tekopp. Alltid trevligt att få lite vänner på besök!

Imorgon ska jag vara på plats vid Övis senast 8.30 så blir lite tidigare väckning än idag. 
Gonatt och sov gott alla! 










Kommentera här: