Comboliina

 

Hade inga föreläsningar eller seminarier idag så det var ovanligt men skönt. 👍

Steg upp 8.30, duschade, tog det lite lugnt, fixade mig och for sedan iväg till apoteket för att hämta ut lite receptbelagda mediciner. Isotretinoin (min aknemedicinen), Aqualan L (tjockare salva för min hud så här till vintern) och antihistaminer för att motverka lite av den rödhet som mitt ansikte får av aknen + medicinen, dit for 65 €, kuul... 💸

Efteråt passade jag på att gå en sväng i nya loppiset Comboliina som öppnat där Adam&Eva var förr, hittade t.o.m. ett och annat på outlet-sidan. 😊 När jag ändå var i närheten for jag sedan via Lidl och handlade några saker.

Förutom matlagning, diskning m.m har jag kämpat på med Elevspråksanalysen som vi ska presentera imorgon, usch vad jag inte gillar den uppgiften!

Som avslutning på detta inlägg vill jag ännu passa på att gratulera Nette på klassen som fyller år idag, hurra hurra hurra! 🎉🎈😘

 

 

Kommentera här: