Lillajul 🎅

 

Oops har inte hunnit/orkat blogga pĂ„ hela veckan. 😅 Veckan har iaf bestĂ„tt av lite skola dĂ€r vi haft dansuppvisning och övat vals, lĂ€rt oss att uttrycka vĂ„ra kĂ€nslor, ge komplimanger Ă„t varandra och hur vi ska lĂ€ra ut sexualundervisning lĂ„gstadiet. SpĂ€nnande variation och blandning. 😉

 

I torsdags trĂ€ffades vi hos Adde och sedan bar det av till Ollis pĂ„ Rockföreningens lillajulfest. SĂ„Ă„ mysigt med julstĂ€mning, god mat, hĂ€rligt sĂ€llskap och bra show - inget man kan klaga pĂ„! 😊

 

PĂ„ fredagen vaknade jag först 12.20 hehe men 13.30 befann jag mig hos Petra och sĂ„ skrev vi klart och lĂ€mnad in vĂ„r vetenskapliga uppsats i specialpedagogik. 👌 Senare pĂ„ kvĂ€llen cyklade vi genom snön till Lina dĂ€r vi hade glögg- och pepparkakskvĂ€ll. 🌹 🎅


Idag Ă€r det officiellt lillajul och nu ska jag höra pĂ„ julmusik och stĂ€da min lĂ€genhet sĂ„ de blir lite hemtrevligt och mysigt. Fick förresten en egengjord julkalender av mamsen igĂ„r, sĂ„ gulligt av henne! Fast man Ă€r 20 Ă„r behöver man ha en egen julkalender, sĂ„ Ă€r det bara hihi. 😉 Hoppas ni fĂ„r en skön, trevlig och underbar lillajul! 

 

 

Kommentera hÀr: