Alla lektioner avklarade!

 

Idag har jag hållit mina sista lektioner!!

Började med en musiklektion som jag höll på egen hand. Det gick okej trots att det inte blev helt som jag hade tänkt, men kan en lektion ens bli 100 % som man tänkt? Fick iaf bra feedback så får väl vara nöjd med min första musiklektion nånsin. 😇
 
Efteråt hade vi vår sista gemensamma sekvenslektion, modersmål så nu är min praktikperiod egentligen över. På torsdag ska Rebecka hålla två lektioner omgivningslära som vi ska filma och sedan avslutar vi officiellt praktiken och säger tack åt dom fina eleverna och vår handledare! 
 
Mellan kl.15.00-16.30 gjorde vi en enkätundersökning och ett mattetest vid ÅA. Mattetestet är inom kursen Matematik 1 (de kunde ni väl aldri tro haha) och är en check på hur mycket av den grundläggande matematiken vi klarar så de vet vad de ska lägga fokus på under kursen. 🤓
 
Kvällen har varit mysigt och spenderats på Little Pub. Trevlig tisdag till er alla!
 
 
 

Kommentera här: