Café de Paris

Mådde inte bra när jag vaknade imorse, kände mig riktigt yr. Och nej jag var inte ute och festade igår. Blir nog inget party för mig ikväll heller trots att det är Pampasveckan. Imorgon får jag nattgäster så då måste vi tagga upp! 😎🎉

När jag tillslut hade ork att kliva upp ur sängen idag diskade jag undan och sorterade tvätt medan jag lyssnade på Ted & Kaj podden och även Alex & Idas podd Sånt är livet

12.30 hade vi bestämt träff på stan, mamma och jag, vi åt lunch på Café de Paris och jag skrev på några papper angående min faffas bouppteckning. 

För tillfället passar jag på att få lite frisk luft och dagsljus så är ute på en promenad innan kemilektionen börjar 14.30. Får se sen vad jag orkar göra då jag kommer hem kring 16.30.

 Som ni märker blev det ingen vidare produktiv dag...önskar bara jag får må bättre snart! Hoppas också att torsda, freda, lörda blir festliga och härliga dagar med fina människor! 😃

Ta hand om er!



Kommentera här: